lauantai 28. tammikuuta 2012

Hajatelmia

Oon monasti miettinyt, että onko se oikeasti niin kummallista, että on 28-vuotias nainen, joka nyt sattuu pitämään kaikesta Hello Kitty krääsästä mitä löytyy..? Ku kuitenki mulla on kaks laukkua, on pehmoleluja, penaaleita ymsyms. Miks sitä on niin vaikea ymmärtää?

Mua ei hävetä kulkea tuolla kaupungilla Hello Kitty laukun kanssa tai mitenkään muutenkaan. Sitäpaitsi, jotkut kerää jotain bändien fanikamaa, mä kerään Hello Kitty kamaa, joten miten se eroaa sitten..? Kertoisko joku. Tästäkin saanu vääntää kättä monen ihmisen kanssa.

Sitten muihin uutisiin... Jotenkin tuntuu, että elämä on vähän tyhjän päällä, kun ei ole mitään koulua mitä käydä tai mitään. En tiedä edes että miksi musta tuntuu tältä, mutta jotain kaipaisin elämääni.. Töihin musta tällä hetkellä ei ole, mutta miten olis joku iltalukio tms?! Sitte olis mullaki joskus jotain KOULUJUTTUJA kerrottavana, kun tuntuu kavereiden päivitykset olevan sitä luokkaa, että meen sinne ja tänne bileisiin ja sit sinne tonne ja vielä tänne. ÄH!

Menis peittojen väliin lukemaan jotain hyvää kirjaa. <3

2 kommenttia:

  1. musta iällä ei ole mitään merkitystä sen kanssa, haluaako kantaa hello kitty laukkua vai ei! on mielestäni rohkeaa ja persoonallista, jos näin tekee :) joten pidä tuo kantasi!

    muuten, blogissani on käynnissä ihana koruarvonta! käyhän turkkaamassa ja osallistu toki halutessasi myös mukaan arvontaan! :-)

    VastaaPoista
  2. Ei ole outoutta tykätä Hk:sta. Jokainen tarvitsee välillä prinsessa hetkensä. (: Mie olen niin ihastunut Spongebob squarepants:iin. Miulta löytyy mm. kolme Paavo paitaa. Paavo vaan on<3

    VastaaPoista