maanantai 30. huhtikuuta 2012

Mieheni on nössö.

Sanan jokaisessa merkityksessä, (ihana) mieheni on nössö.

Olen tullut tähän päätökseen, koska mies täyttää kaikki nössöyden kriteerit.

a) Mielistelevä
b) Aina samaa mieltä
c) Välttää konfliktitilanteita
d) Ei halua puhdistaa ilmaa (eli väitellä/tapella/muuten vaan möykätä)
e) Ei koskaan halua antaa negatiivista palautetta esim. saamastaan palvelusta
f) Nysvää mielummin kotona, koska ilmeisesti ei halua nähdä ketään/mitään
g) Ei ole koskaan spontaani
h) Ei ole valmis tekemään pitkän tähtäyksen suunnitelmia

Lista voisi olla loputon. Joku voisi kysyä, että miksi sä olet sellaisen miehen kanssa ja vastaus on niinkin yksinkertainen, että mä rakastan tätä miestä. Hän ei oo mulle koskaan ollut paha, ei petä, ei jätä, ei juo, ei käytä huumeita, ei polta ja on rauhallinen ja näin ollen tasapainottaa mun kiukkukohtauksia. Okei, ehkä hän ei osaa oikein tunteitansa pukea sanoiksi, mutta KUKA osaa? Tässä alkaa lähestymään meidän virallinen vuosipäivä, ja tulee 4v yhteiseloa takana. Uskomatonta, että mä oon jaksanu tässä junnata näinkin kauan, sillä edellisen suhteen kusin sillä, että kolmen vuoden "kriisin" aikana kävin panemassa toista henkilöä surutta.

Joskus saa miettiä, että miten tää ihminen kestää mun jatkuvia aaltoiluja. Välillä kaikki on jees ja sekunnin päästä kaikki on päin helvettiä. Ehkä se sitten vaan on niin, että vakka kantensa löytää?

Nyt uppoudun fantasiakirjallisuuden pariin ja sitten nukkumaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti